Proces
ETAP 1 ( w domu)
Będziesz pracował w
grupie 4 –osobowej.
Zbierz informacje dotyczące stresu u nastolatków:
a)
źródła, objawy stresu (wpływ na ciało , umysł, zachowanie) -2
osoby
b)
definicja oraz skutki stresu – 2 osoby
Zgromadź informacje w formie zdjęć , filmów, artykułów, wywiadów
oraz własnych notatek sporządzonych po selekcji materiałów (korzystaj z zasobów internetowych).
ETAP 2 (w szkole)
Przynieś zgromadzone
informacje do szkoły.
Zaprojektuj i wykonaj
plakat przedstawiający zestresowanego nastolatka.
Wspólnie z innymi
członkami grupy zastanów się jakie
informacje chciałbyś na nim zamieścić.
ETAP 3 (w domu)
Znajdź w Internecie informacje na temat tworzenia
ankiety i opracuj pytania dotyczące źródeł stresu w szkole i poza nią. Na kolejne spotkanie przynieś wzór ankiety
skierowanej do uczniów.
ETAP 4 ( w szkole)
Przedstaw wyniki swojej
pracy (ankietę) , wspólnie z kolegami z grupy zdecydujcie, jak ma wyglądać ankieta
przeprowadzona w waszej szkole i w jakiej grupie uczniów będzie przeprowadzona.
Stwórzcie wspólnie ankietę.
ETAP 5
Przygotuj ankietę (napisz i wydrukuj odpowiednią liczbę kopii ) – 2 osoby
Przeprowadź ankietę wśród wybranej grupy
uczniów – 2 osoby
ETAP 6 ( w szkole)
Wspólnie z kolegami z
grupy opracuj wyniki ankiety (wykazując jakie sytuacje stresują uczniów
najbardziej)
ETAP 7 (w domu)
Znajdź w Internecie
informacje dotyczące tego jak radzić sobie ze stresem , biorąc pod uwagę wyniki
ankiet przeprowadzonych wśród uczniów.
ETAP 8 (w szkole)
Razem z kolegami z
grupy zaplanuj jak będzie wyglądała prezentacja, dotycząca stresu i tego jak
sobie z nim radzić , jak mu zapobiegać (bazuj na wynikach ankiety).
ETAP 9
Stwórz wspólnie z
pozostałymi członkami grupy prezentację .
ETAP 10 (w szkole)
Zaprezentuj na forum
efekty swojej pracy : prezentację multimedialną, plakat
ETAP 11
Dokonaj ewaluacji
swoich działań.
Komentarze
Prześlij komentarz