Proces


ETAP 1 ( w domu)

Będziesz pracował w grupie 4 –osobowej.
Zbierz informacje  dotyczące stresu u nastolatków:
a)      źródła, objawy stresu  (wpływ na ciało , umysł, zachowanie) -2 osoby
b)     definicja oraz skutki stresu – 2 osoby

Zgromadź informacje w  formie zdjęć , filmów, artykułów, wywiadów oraz własnych notatek sporządzonych po selekcji materiałów (korzystaj  z zasobów internetowych).

ETAP 2 (w szkole)

Przynieś zgromadzone informacje do szkoły.
Zaprojektuj i wykonaj plakat przedstawiający zestresowanego nastolatka.
Wspólnie z innymi członkami grupy zastanów się  jakie informacje chciałbyś na nim zamieścić.

ETAP 3 (w domu)

Znajdź  w Internecie informacje na temat tworzenia ankiety i opracuj pytania dotyczące źródeł stresu w szkole i poza nią.  Na kolejne spotkanie przynieś wzór ankiety skierowanej do uczniów.

ETAP 4 ( w szkole)
Przedstaw wyniki swojej pracy (ankietę) , wspólnie z kolegami z grupy   zdecydujcie, jak ma wyglądać ankieta przeprowadzona w waszej szkole i w jakiej grupie uczniów będzie przeprowadzona. Stwórzcie wspólnie ankietę.

ETAP 5
 Przygotuj ankietę (napisz i  wydrukuj odpowiednią liczbę kopii ) – 2 osoby
 Przeprowadź ankietę wśród wybranej grupy uczniów – 2 osoby

ETAP 6 ( w szkole)
Wspólnie z kolegami z grupy opracuj wyniki ankiety (wykazując jakie sytuacje stresują uczniów najbardziej)

ETAP 7 (w domu)
Znajdź w Internecie informacje dotyczące tego jak radzić sobie ze stresem , biorąc pod uwagę wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów.

ETAP 8 (w szkole)
Razem z kolegami z grupy zaplanuj jak będzie wyglądała prezentacja, dotycząca stresu i tego jak sobie z nim radzić , jak mu zapobiegać (bazuj na wynikach ankiety).

ETAP 9
Stwórz wspólnie z pozostałymi członkami grupy prezentację .

ETAP 10 (w szkole)
Zaprezentuj na forum efekty swojej pracy : prezentację multimedialną, plakat

ETAP 11
Dokonaj ewaluacji swoich działań.

Komentarze